Så har TRS løftet sløret for den femte generation af Raga Racing. Det er fortsat TRS’ mest populære model.
Raga Racing er kendetegnet ved at have det samme fantastiske alustel og opbygning som den almindelig TRS ONE, men samtidig have nogle racing detaljer, som f.eks forgaffelbroerne der er CNC-fræst, ligesom bagfælgen er det.
Monoblok forbremsekaliber, reiger bagdæmper, tech stålforgaffel, michelin dæk osv.
2021-modellen byder på følgende nyheder:
- Nyt ledningsnet, og blandt andet temperatur sensor i topstykke for større præcision af kølervæsketemperaturen
- Ny CDI
- Forstærket link
- Lettet motorophæng – mindsker vibrationer
- Forbedrede ophæng til udstødningen
- Ny bremseskive beskytter i for – mere modstandsdygtig mod slag
- Stel forbedringer af dimensioner/tolerancer
- Ny køleslange for at undgå kontakt med blæserammen
- Røde anodiserede fælge
- Nyt styr
- Nye farver og stickers
- Nyt stempel og topstykke (125ccm)
- Ny motorblok (250, 280 og 300ccm)
- Lavere volumen i krumtapshuset forbedrer “precompression”
- Ny position af udluftning
- Mere plads til karburator
- Ny overfladebehandling
- Nyt koblingsdæksel med skueglas og påfyldning
- Opdateret tændingsdæksel
- Ny krumtap (125ccm) – Mere power og bedre afbalancering
- Tændrør med langt gevind (125ccm)
Pris:
125: 51.500
250, 280 og 300: 52.000
Tillæg el-start: 3000