TRS GOLD 2019

TRS GOLD er det absolutte topmateriel i trialverdenen, hvor ingen hjørner er skåret! TRS GOLD er fyldt med den erfaring TRS har fået gennem bl.a. VM. Listen med forbedringer er lang.

Motor: Ny bedre afbalanceret krumtap, der også forbedrer krumtapshus kompressionen. Ny design af indertopstykket, der sammen med et ændret kompressionsforhold giver en roligere motorgang i lave omdrejninger og en bedre respons. Ekstra hurtigt gasrulle. Røde silikone kølerslanger. Ny dyseindstilling. I år fås GOLD også i 125cm3.

El-system: Nye blæser-regulator (AC-DC). Ny elindstallation (AC-DC). Ny tændspole med længere gnisttid.

Stel: Stivheden på det forreste af stellet er forbedret med modifikationer af stelprofilerne, samt ændringer i smedningsprocessen. Bundpladen er gjort bredere for bedre beskyttelse af sidedækslerne. Luftfilterkassen og broen til forskærmen er igen i 2019 i kulfiber. Nye stelbeskyttere. Rød anodiserede hjulnav. Nyt kædestrammersystem. 38-tands bagtandhjul på 300cm3.

Affjedring: I bag er den nye GOLD er udstyret med Reiger Hydrostop bagdæmper med større diameter end dem på Raga modellerne. Til 2019 er indstillingerne for kompressionsdæmpning blevet ændret, ligesom skum stoppet er ændret, samt rødt anodiseret link. I for bruges Tech guldforgaflen i stål. Forgaflen er noget af det bedste på markedet, som på GOLD har fået nye topkapsler.

Bremser: GOLD bruger de bedste bremsere fra Braktec, CNC forbremse kaliber, CNC covers på beholderne samt justerskruer er nogle af detaljerne, som også skiller sig ud. På bagbremsen er hovedcylinderen blevet skiftet til en model med indbygget reservoir.

TRS GOLD fås i følgende størrelser: 125cm3, 250cm3, 280cm3 og 300cm3. PRIS: 125cm3 61.000,- 250,280 og 300cm3 62.000,-


Udgivet

i

af

Tags: